dimecres, 6 de gener del 2016

"La fi d'un llarg trajecte ple d'emocions". Article de @educiu a @lesportiucat

La fi d'un llarg trajecte ple d'emocions

Enric Pi deixa el Llagostera després de quatre temporades i mitja, amb l'ascens a 2a A i el fet d'haver tastat el futbol professional com a grans fites

El jugador lamenta la manera com ha hagut de marxar del club

Dilluns el Llagostera va anunciar oficialment que s'havia arribat a un acord per rescindir el contracte d'Enric Pi –també el del brasiler Mosquito–, un adéu que posava punt final a quatre temporades i mitja del granollerí al club. Ha estat una llarga i brillant trajectòria, en la qual tant el Llagostera com el jugador han aconseguit fites històriques, com l'ascens a segona A, el debut en el futbol professional i les eliminatòries de copa contra dos equips de primera divisió, com són el València i el Deportivo.
Pi se'n va agraït per tots els bons moments que ha viscut al Llagostera, però alhora lamenta la manera com ha hagut de deixar el club, després que se li retirés la fitxa dues jornades enrere per fer lloc a José Carlos i que se li rescindís el contracte a mig curs. Tot i així, el jugador prefereix quedar-se amb les coses positives.
Curs 2015/16 (2a A)

“No he tingut cap oportunitat”

“La temporada del meu adéu. Només he pogut disputar dos partits de copa, ja que en la lliga no n'he jugat cap i m'he quedat amb les ganes, en aquest sentit m'ha quedat una sensació amarga. L'equip ha estat a baix en la taula classificatòria, però volia demostrar que podia estar en aquest equip, encara que no hi he tingut cap oportunitat. Me'n vaig amb molts records al cap i només desitjo que l'equip s'acabi salvant a final de temporada, de la qual cosa estic convençut. Deixo enrere un gran vestidor en el qual he pogut conèixer grans persones, els desitjo molta sort.”
Curs 2014/15 (2a A)

“Un curs històric per a tothom”

“El debut a 2a A. En la primera volta potser se'ns van notar una mica les carències amb el canvi de categoria, però vam intentar fer com sempre, donar-ho tot, potenciar les nostres virtuts, i vam firmar una segona volta espectacular. Personalment, en la primera meitat de lliga vaig jugar bastant, crec que a un bon nivell, però l'equip estava en descens i després va arribar en Samu i va entrar ell. Però el més important va ser l'equip, que va vorejar el play-off d'ascens. El somni es va acabar amb la derrota contra l'Albacete, però va ser una temporada història per a tothom.”
Curs 2013/14 (2a B)

“Va ser espectacular”

“Tot va ser espectacular, pel que fa a l'equip i també individualment, ja que vaig marcar 12 gols, el meu sostre personal. Va ser una temporada increïble, vam quedar campions de lliga, ens vam aixecar del cop de perdre l'eliminatòria de campions contra el Racing de Santander i després vam superar l'Avilés i el Nàstic i vam acabar pujant a segona A. Crec que la clau va ser que a casa vam estar intractables, els equips venien aquí i patien moltíssim.”
Curs 2012/13 (2a B)

“Primer any de lateral”

“Va ser el primer any que vaig jugar de lateral. En la pretemporada l'Oriol em va provar, i suposo que tant ell com jo teníem dubtes, ja que fins aleshores jo era davanter. Però l'invent va funcionar i em vaig quedar allà, encara que en alguns partits, sobretot fora de casa, també m'utilitzava en atac. Va ser un curs dur, perquè l'equip es va salvar poques jornades abans del final, però també vam poder gaudir de l'eliminatòria de copa contra el València.”
Curs 2011/12 (2a B)

“Amb la mel a la boca”

“La meva primera temporada amb el Llagostera, a 2a B. Vam tenir un inici de lliga molt dur, perquè la primera victòria no va arribar fins la jornada 9. No sortien els resultats, però la clau va ser la victòria a Manacor (0-1), ja que a partir d'aquí l'equip va anar cap amunt i va fer una segona volta espectacular. Fins i tot ens vam quedar amb la mel a la boca, perquè vam estar apunt de jugar el play-off d'ascens i va fer ràbia, però va ser una temporada magnífica.”
Darrera actualització ( Dimecres, 6 de gener del 2016 02:00 )
Publicat a

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Escriu aqui