divendres, 11 de desembre del 2015

Fran Cruz: “Volia tenir minuts, i per això vaig marxar”. Article de @lesportiucat

“Volia tenir minuts, i per això vaig marxar”

Fran Cruz. El central explica que va deixar el club de la seva vida amb una barreja de tristesa i motivació

Fran Cruz en plena acció defensiva contra la Ponfe Foto: ICONNA.
1
Fran Cruz tornarà demà a la que va ser casa seva durant 17 temporades. De fet, el central llagosterenc jugarà a la seva ciutat natal, un escenari que va haver d'abandonar aquest estiu a la recerca de més protagonisme: “Hi ha vegades en la vida que has de prendre decisions pensant amb el cap i no tant amb el cor, mirant a llarg termini. I crec que aquest moment va ser l'estiu passat. Volia tenir minuts, i per això vaig decidir marxar del Còrdova”, remarca Fran Cruz, que durant el juliol i l'agost passat va viure una muntanya russa de sensacions a través del paper que jugava al Còrdova de José Luis Oltra: “Primer no es comptava amb mi, després sí, i finalment van decidir obrir-me la porta. Em va sortir una bona oportunitat a Llagostera i no m'ho vaig pensar. La decisió no ha estat dolenta”, recorda el tercer jugador més utilitzat de la plantilla, que, tot i no haver jugat en els últims dos partits –contra l'Osca per sanció i contra l'Oviedo per decisió tècnica–, espera recuperar la titularitat davant d'un públic que coneix molt bé.
Un reguitzell de records
Fran Cruz no amaga que el duel de demà a la tarda serà molt especial, ja que serà el primer cop que s'enfronta amb el club que l'ha vist créixer com a futbolista: “És un duel bonic. Des de petit que penso com serà jugar contra el Còrdova, i ara m'hi trobaré. Tinc clar que torna a casa, però ho faig amb la samarreta d'un rival”, va destacar el futbolista.
Sobre els records que li vindran al cap en el moment de sortir al terreny de joc, també té clar que n'hi haurà un que ressaltarà per sobre de la resta: “Són moltes coses viscudes amb la samarreta del Còrdova, però si m'hagués de quedar amb una imatge sempre recordaré l'ascens a primera divisió.” Cruz va ser part activa d'aquella gesta, i durant la temporada 2013/14 va disputar 29 partits amb la samarreta blanca i verda. El duel també suposarà el retrobament amb molts coneguts: “Amb molts jugadors hi tinc contacte, ja que, a banda de companys de vestidor, amb alguns som molt amics. Ens truquem sovint.”
Malgrat la forta càrrega sentimental que el partit té per a Fran Cruz, el jugador té molt clar que la motivació ha de ser màxima, ja que el Llagostera s'hi juga molt: “Espero que la primera victòria a domicili arribi aquesta setmana. Tenim clar que podem competir de tu a tu contra qualsevol, i això és el que farem.” El central llagosterenc també és conscient de quins són els futbolistes als quals haurà de dedicar una vigilància especial: “Florin i Fidel estan molt forts i estan marcant molts gols, però juguem contra una plantilla molt bona.”

EL PROTAGONISTA

Hi ha vegades en la vida que has de prendre decisions pensant amb el cap i no tant amb el cor. És el que vaig fer l'estiu passat
He viscut moltes coses amb el Còrdova, però em quedaria amb l'ascens a primera
Fran Cruz
defensa del llagostera

El doctor de la defensa

Fran Cruz va deixar clar des de la seva arribada a Llagostera que té fusta de líder i, des de l'eix defensiu, ha mostrat les seves capacitats per dirigir la rereguarda blaugrana. A banda de ser un bon central, però, Fran Cruz també va pel camí de convertir-se en metge, ja que està cursant segon de medicina: “Aquest curs no he pogut fer el canvi de matrícula i ha quedat una mica aturat. És una cosa que no vull deixar. Ara mateix prioritzo la meva carrera esportiva, però en el temps lliure estudio i m'ho vaig traient a poc a poc”, explica el futbolista, que assegura que és complicat combinar-ho pel que fa a les pràctiques: “Suposo que passa amb totes les carreres”, assegura.
Darrera actualització ( Divendres, 11 de desembre del 2015 02:00 )
Publicat a

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Escriu aqui