Article de @lesportiucat
Nàstic-Llagostera. Les reaccions crítiques i la recomanació policial fan que el club grana rectifiqui i suavitzi la campanya promocional del partit
El Nàstic ha fet marxa enrere i ha rectificat la campanya presentada
dilluns, en què promocionava el partit de diumenge a la tarda contra el
Llagostera amb la V de vendetta (‘revenja') com a concepte
principal i amb els episodis més polèmics de l'eliminatòria d'ascens
entre els dos equips del juny del 2014 ben presents. Les reaccions
crítiques, sobretot les que entenien que la campanya ajudava a crispar
l'ambient d'un duel ja per si sol prou calent, han fet que el club grana
hagi decidit canviar el missatge, també per evitar mals majors i
rebaixar la tensió. Els cossos policials també han recomanat al Nàstic
suavitzar la campanya, sobretot perquè el moment en què arriba el
partit, en ple augment de la seguretat als estadis després dels
atemptats de París, aconsella minimitzar tots els possibles conflictes.
En la nova campanya del Nàstic també apareix la paraula benvinguts, però aquesta vegada no hi ha la V de vendetta, sinó el símbol de la pau, complementat amb el lema Això és futbol.
El club tarragoní també ha retirat el vídeo que acompanyava la primera
campanya, amb imatges del partit de Llagostera del juny del 2014.
El Nàstic reitera, “veient algunes males interpretacions”, que l'objectiu del club amb la campanya retirada era “fer una crida als socis i aficionats perquè diumenge donin suport” a l'equip grana. El Nàstic assegura que continua apostant perquè diumenge a la tarda “es visqui un partit de futbol amb total respecte, civisme i un comportament exemplar”. El club tarragoní manté la petició als seus aficionats que es posin la samarreta grana i agafin la bufanda per animar l'equip els 90 minuts “perquè això és futbol”.
El director de seguretat i manteniment del Nàstic, Jordi Ruiz, va argumentar ahir que el gir que ha fet el club a la campanya demostra que mai no han volgut crispar l'ambient, simplement “tocar la fibra als aficionats per tal que vagin a l'estadi”. La plantilla també ha tret importància a la polèmica, de la qual es vol mantenir al marge. Un dels futbolistes que va viure l'eliminatòria del 2014, David Rocha, considera que l'única cosa que pretén el club és motivar l'afició i l'equip, però assegura que si algú s'ha pogut molestar, la nova campanya és una bona rectificació.
El Nàstic reitera, “veient algunes males interpretacions”, que l'objectiu del club amb la campanya retirada era “fer una crida als socis i aficionats perquè diumenge donin suport” a l'equip grana. El Nàstic assegura que continua apostant perquè diumenge a la tarda “es visqui un partit de futbol amb total respecte, civisme i un comportament exemplar”. El club tarragoní manté la petició als seus aficionats que es posin la samarreta grana i agafin la bufanda per animar l'equip els 90 minuts “perquè això és futbol”.
El director de seguretat i manteniment del Nàstic, Jordi Ruiz, va argumentar ahir que el gir que ha fet el club a la campanya demostra que mai no han volgut crispar l'ambient, simplement “tocar la fibra als aficionats per tal que vagin a l'estadi”. La plantilla també ha tret importància a la polèmica, de la qual es vol mantenir al marge. Un dels futbolistes que va viure l'eliminatòria del 2014, David Rocha, considera que l'única cosa que pretén el club és motivar l'afició i l'equip, però assegura que si algú s'ha pogut molestar, la nova campanya és una bona rectificació.
LES FRASES
El gir que hem fet a la campanya és per demostrar que mai no hem volgut crispar l'ambient
Jordi Ruiz
DIRECTOR DE SEGURETAT
Cal agafar-se les coses amb més naturalitat. Es busca motivar l'afició i no pas la confrontació
David Rocha
JUGADOR DEL NÀSTIC
L'objectiu dels 10.000, a prop
El Nàstic es va
marcar l'objectiu d'arribar als 10.000 espectadors en el partit de
diumenge contra el Llagostera i, segons va explicar ahir Jordi Ruiz,
està a punt d'aconseguir-ho, tenint en compte el ritme d'adquisició
d'entrades durant la setmana i les ganes amb què els abonats del club
tarragoní esperen el duel contra l'equip blaugrana. El Nàstic va fer
arribar dimarts al Llagostera les 100 entrades demanades, de les quals
el club del Gironès ha venut prop de 50, de manera que no s'espera que
la presència visitant sigui gaire superior a la cinquantena
d'aficionats. Les entrades es poden continuar comprant avui, matí i
tarda, i demà al matí a les oficines del Nàstic, i dues hores abans del
partit a les taquilles de l'estadi.
Més mesures de seguretat
Els atacs de
divendres passat a París, amb els centres d'oci com a objectiu, han
provocat un augment de les mesures de seguretat a tots els estadis de
futbol del continent. El Nou Estadi de Tarragona no en serà diumenge una
excepció, en un partit que, a més, ja té un embolcall polèmic afegit
per tota la controvèrsia al voltant dels dos equips i que tindrà, a més,
la complicació d'una assistència de públic més elevada del que és
habitual aquesta temporada. El Nàstic, que dimecres es va reunir amb els
Mossos d'Esquadra, la Guàrdia Urbana i la seva seguretat privada,
demana als aficionats que vagin a l'estadi amb antelació i que tinguin
paciència, ja que els registres als accessos a les grades seran més
curosos que mai.
Publicat a
- L'Esportiu. Nacional 20-11-2015 Pàgina 14
- L'Esportiu. Comarques Gironines 20-11-2015 Pàgina 7
Cap comentari :
Publica un comentari a l'entrada
Escriu aqui