divendres, 20 de novembre del 2015

«Crec que l´afició del Nàstic no em rebrà bé però ho haig d´acceptar»

Article de @diaridegirona

20.11.2015 | 00:00
«Crec que l´afició del Nàstic no em rebrà bé però ho haig d´acceptar»
«Crec que l´afició del Nàstic no em rebrà bé però ho haig d´acceptar»
D'entre tots els jugadors del Llagostera, el que segurament tindrà la rebuda més hostil serà David Querol. Ell ho accepta i, fins i tot, aquestes situacions suposen una dosi de motivació extra. Querol va jugar amb el Nàstic el play-off del juny de 2014 i el Llagostera el va fitxar setmanes després, oferint-li la possibilitat de jugar a Segona A.
Torna a la seva antiga casa, però no els espera un ambient gaire acollidor...
Sí, és normal per tot allò que va passar fa dues temporades. Pel que sembla l'afició del Nàstic no ho ha oblidat, espero que sí que hi hagi ambient, però que es quedi en això, i no derivi en res més.
Què li havia semblat la campanya «Venvinguts», amb la V de Vendetta, que ara s'ha retirat?
(Riu) Jo només puc dir que la pel·lícula és molt bona i no vull valorar si van fer bé o malament, això és cosa seva.
Quina rebuda espera per part de la seva antiga afició?
Crec que no em rebran bé, però com a professional ho haig d'acceptar. Recordo que després d'aquella eliminatòria contra el Llagostera van aparèixer especulacions sobre que si m'havia venut al Llagostera i coses d'aquestes.
Com recorda aquella eliminatòria d'ascens del juny de 2014, que vostè va viure com a jugador del Nàstic?
Sap què recordo molt bé? El minut 118, quan vaig tenir una ocasió molt bona en picar amb el taló i Moragón me la va aturar. Després recordo les llàgrimes d'haver perdut el tren de l'ascens i el cop dur gravat a la cara que portàvem tots els del Nàstic als vestidors.
La pregunta del milió: si marca diumenge, celebrarà el gol?
Sí, però aquesta resposta té un perquè. Jo quan marco sempre faig amb els dits el número set en honor a Jordi Pitarque (exjugador del Reus que va morir als 23 anys, el 2010, d'una aturada cardíaca) perquè allò que li va passar està per sobre de tota rivalitat.
El Nou Estadi veurà la millor versió de David Querol?
Això espero. La veritat és que necessitava un partit com el que em va sortir contra el Numància, he estat molt de temps lesionat i m'ha costat agafar el meu millor ritme, aquell que tenia la temporada passada i que diumenge va tornar a aparèixer.
Manté contacte amb algun excompany de la plantilla del Nàstic?
Sí, amb Ferrán Giner, Jordi Calavera... parlo bastant amb ells i ens portem bé. M'han dit que ens tenen ganes, que serà un partit disputat i hem fet broma.
A més a més, és de Reus, una ciutat que sempre ha tingut la màxima rivalitat amb Tarragona.
Sí, exacte. Al principi em van tractar molt malament perquè jo sóc i havia jugat amb el Reus i el cert és que amb el Nàstic hi ha molta rivalitat. Els inicis van ser difícils, però després, a mesura que vaig fer bé les coses, al damunt del terreny de joc el pensament de la gent va canviar.
Aquesta és la setmana que ha concedit més entrevistes?
Sí, correcte, de llarg. M'he sentit futbolista total!

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Escriu aqui