dijous, 1 d’octubre del 2015

SERGIO LEÓN DAVANTER DE L'ELX “Em va sorprendre que no em fitxessin”

Article de l'Esportiu / per E. Ciurana

“Els estic molt agraït, em van donar la confiança per seguir creixent a segona A”

“Hem començat bé, tant col·lectivament com individualment”

Sergio León, celebrant un gol amb l'Elx aquesta temporada Foto: LA INFORMACIÓN.

L'Oriol em va dir que em volia comprar, però al final no es va fer. Amb els diners d'Alcalá? No sé que hauria passat, però van arribar tard
Sergio Léon (6/1/1989) va ser el pitxitxi del Llagostera el curs passat amb nou gols. A l'estiu el club blaugrana tenia una opció de compra per quedar-se'l en propietat però finalment no la va fer efectiva (la quantitat era força elevada), una decisió que va sorprendre León, que es va quedar a la primera plantilla de l'Elx, a segona A –l'equip il·licità va baixar administrativament de primera divisió–. Tot i això, el davanter cordovès només té bones paraules per al Llagostera, equip al qual s'enfrontarà diumenge a Palamós i en el qual encara conserva bones amistats. León ha començat la temporada amb força (ha marcat quatre gols en la lliga i un altre en la copa), com també l'Elx (és el segon classificat), un rival que segur que posarà les coses molt difícils al Llagostera.
La valoració de l'inici de temporada és molt positiva, no?
Sí, hem començat molt bé, tant col·lectivament com individualment.
Personalment ha començat com una moto. Ha marcat quatre gols en les primeres sis jornades de lliga i en va fer un altre en la copa.
Sempre es pot demanar més, però de moment estic molt content de com m'estan anant les coses.
Amb un marge salarial dels més limitats –tenen el segon més baix de segona A– l'Elx ha aconseguit formar un bon equip.
Sí, tant el mister com el director esportiu han fet les coses molt bé aquest estiu i, a poc a poc, estem augmentant el ritme competitiu.
Tal com han començat la lliga no és agosarat pensar que l'Elx estarà lluitant per pujar o, com a mínim, per entrar al ‘play-off' d'ascens.
Ara mateix només pensem en la permanència, volem sumar al més aviat possible els 50 punts i, si els aconseguim, després ja mirarem més amunt.
A l'estiu m'imagino que va passar moments complicats, després del descens administratiu de l'Elx a segona A, i encara sort que la cosa no va anar a més...
Va ser una situació molt difícil. Gràcies al bon any que vaig fer al Llagostera em volia fer un lloc a la primera plantilla de l'Elx, ho vaig aconseguir i al final ens vam quedar a segona A. Ara crec que he demostrat que puc jugar-hi, marcant gols i treballant per a l'equip.
A final de temporada el Llagostera va tenir una opció de compra per quedar-se'l en propietat, però finalment no es va realitzar l'operació. Esperava quedar-se?
Sincerament, pensava que sí que ho farien, perquè l'Oriol va parlar amb mi i em va dir que ho intentaria, que em volia comprar. Al final no ho van executar i sí que em va sorprendre, perquè els veia amb ganes de fer-ho.
Amb els diners ingressats amb la venda d'Alcalá al Girona potser sí que s'ho haurien pensat...
Això ja no ho sé, és cosa seva. Els diners d'Alcalá van arribar a última hora, i l'opció de compra que tenien per mi ja havia caducat.
Ara s'enfrontarà al seu exequip. Un partit especial, no?
Sí, em fa il·lusió anar allà i veure els antics companys, hi conservo molts amics i també tinc moltes ganes que arribi el partit.
Amb què es queda de la seva etapa al Llagostera?
Em quedo amb la confiança que em van donar per seguir creixent com a jugador a segona A; li ho agraeixo tot, al Llagostera, per confiar en mi i per la meravellosa acollida que em van donar tant el club com els companys.
Del partit en si, què n'espera?
Segur que serà un partit molt complicat, ja sabem tots com és el camp de Palamós, molt petit, i el Llagostera és un equip molt lluitador, van tots a l'una. En aquesta categoria no hi ha cap partit fàcil i cada cap de setmana és un món, però el Llagostera segur que ens ho posarà molt difícil, n'estic convençut.
 
Publicat a

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Escriu aqui