dissabte, 17 d’octubre del 2015

“Hem de ser conscients que costarà molt guanyar”

Article de @lesportiucat

“Està clar que ens està costant arrencar el curs. Les errades que estem fent les estem pagant cares”

“Per estar on estan és evident que han hagut de fer coses bé”

Juan Villar celebra un gol amb la samarreta del Valladolid Foto: NORTE DE CASTILLA.
1
Fa tota la setmana que treballem per tal que l'adaptació al terreny de joc sigui ràpida i bona. No ha de ser cap inconvenient
Juan Villar (Cortegana, 19 de maig del 1988) va fitxar l'estiu passat pel Valladolid, procedent del Cadis, equip amb el qual va firmar tres grans temporades, competint a la segona B. 40 gols en els tres cursos al club andalús avalen la qualitat individual i l'olfacte de gol del mitjapunta del conjunt castellà. Tot i tornar a segona A aquesta campanya, Villar ja va defensar la samarreta del Recre a la categoria durant dues temporades i, fins i tot, havia arribat a debutar a primera el curs 2008/09.
El seu equip està en divuitena posició, amb només nou punts sumats. Un inici decebedor per un club com el Valladolid?
Està clar que ens està costant arrencar la temporada. Les errades que estem fent les estem pagant molt cares. Estem treballant per tal que l'equip agafi més confiança i arribin els bons resultats, que és el més important en aquests moments. Estem tots lluitant perquè sigui així i no pararem fins que ho aconseguim.
A nivell personal ha participat en set dels vuit partits de lliga i ha pogut fer ja tres dianes. Content de la seva aportació?
Estic força content per l'aportació que estic tenint després de tornar a la categoria tres temporades d'ençà que hi vaig jugar. Sempre es pot millorar més, i és que sóc exigent amb mi mateix i puc fer-ho més bé. Poc a poc m'estic acoblant al club i estic molt a gust a Valladolid.
Interpreto que l'equip té marge de millora per estar més amunt en la classificació?
Està clar que van passant les jornades i hem de començar a sumar ja. Treballem per aconseguir això, ja que tenim marge de millora i en som conscients. Estem en el camí, però ho hem de transformar amb resultats positius.
És el Palamós-Costa Brava un bon escenari per refer-se? Saben amb què es trobaran?
Ens han parlat del camp i ens han dit que la gespa és nova però les dimensions menors en alguns camps de la categoria. Fa tota la setmana que treballem amb això al cap, per tal que l'adaptació al terreny de joc sigui ràpida i bona. El camp, però, no ha de ser un inconvenient per a nosaltres, ja que el que hem de fer és motivar-nos més i ser conscients que costarà guanyar el Llagostera.
Ja saben com fer mal al Llagostera. L'han estudiat a fons?
Hem estat treballant aquesta setmana el que ens podem trobar contra el Llagostera. Esperem ser capaços de posar les coses difícils al rival, completar un bon partit i sumar els tres punts.
El fet que el conjunt llagosterenc arribi al matx després d'haver jugat un partit de copa dijous serà determinant?
És una realitat que els partits entre setmana desgasten. El Llagostera han hagut de jugar copa i desgraciadament el Valladolid, no. Tot el que sigui positiu per nosaltres i un handicap per al contrari, millor. De totes maneres, no ens hem de fixar en el rival, només hem de pensar en nosaltres i saber que hem d'estar a l'altura i mostrar una bona versió si volem tornar a guanyar.
Per tant, les claus del partit quines seran?
La clau consistirà en ser molt intensos i estar molt concentrats en les segones jugades i el joc estratègic del Llagostera. A més, haurem d'aprofitar les ocasions de gol. Estar encertats i efectius fora de casa és vital per aconseguir sumar els tres punts en joc.
Coneix la trajectòria habitual del Llagostera pel futbol estatal?
Sé que va pujar fa dues temporades i que són un club humil que treballen amb modèstia i que han aconseguit fer coses de molt mèrit. Per estar on estan han hagut de fer moltes coses bé, és evident.
Ja ha comentat que aquest estiu va tornar a segona A després de tres anys a segona B amb el Cadis. Fredament, es penedeix d'haver fet aquell pas enrere?
No. Al contrari. La meva experiència al Cadis m'ha fet madurar com a persona i com a futbolista. Només tinc paraules d'agraïment per al club andalús. Ha estat tota una experiència defensar la samarreta del Cadis, he viscut coses molt maques allà, i desgraciadament coses que no tant.
En tres cursos al Cadis va fer 40 gols. Preparat per si li exigeixen números semblants a Valladolid?
A Cadis em van sortir les coses bé en els tres anys que hi vaig estar. El meu objectiu aquest any al Valladolid és retrobar aquelles bones sensacions de Cadis en el meu nou club i ajudar en tot el que pugui a l'equip.
Va tenir altres propostes durant l'estiu? Per exemple del Girona?
Sí. Recordo que van sortir moltes opcions on anar, però quan em va trucar el Valladolid no m'ho vaig pensar. Estic convençut que la decisió que vaig prendre és la correcta. El meu representant em va dir que el Girona estava interessat en mi i, fins i tot, hi van haver converses, però em vaig decidir per fitxar pel Valladolid.
Darrera actualització ( Dissabte, 17 d'octubre del 2015 02:00 )
Publicat a

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Escriu aqui