dissabte, 20 d’agost del 2016

"Compromís i ambició des del primer dia". Article de @educiu a @lesportiucat

Compromís i ambició des del primer dia

Manel, ahir a la roda de premsa Foto: JOAN SABATER.
1
El Llagostera va presentar ahir el seu darrer fitxatge, el davanter Manel Martínez, que arriba cedit una temporada procedent del Girona. El jugador, que prèviament s'havia entrenat per primera vegada amb el seu nou equip, va demostrar confiança i compromís i va valorar la seva arribada al conjunt llagosterenc.
“Ja feia setmanes que s'estava parlant de la possibilitat de sortir cedit per tenir més minuts i, tot i que volia estudiar totes les propostes, de seguida vaig veure que venir al Llagostera era una bona opció. És un bon club i el projecte m'agrada molt, ho donaré tot per millorar i ajudar l'equip a complir els objectius, que sembla que són ambiciosos”, afirma Manel, de 24 anys, a qui no l'espanta la competència que tindrà a la davantera llagosterenca: “En el Girona tenia competència i aquí també, com a tot arreu, però això és positiu per al grup.”
El davanter es va mostrar molt satisfet amb el primer contacte amb la plantilla i el cos tècnic, al mateix temps que es va posar a disposició d'Oriol Alsina per al partit d'avui mateix contra l'Espanyol B, el del debut en la lliga: “M'he trobat molt còmode en el meu primer dia, ja coneixia algun jugador i m'han tractat molt bé, com un més de la plantilla. Jo estic mentalment i físicament preparat per si he de jugar; però, si no, animaré els meus companys des de la graderia”.

EL PROTAGONISTA

El Llagostera és un bon club i el projecte m'agrada molt. Ho donaré tot per millorar i ajudar el Llagostera a complir els objectius

PREPARAT

En el Girona tenia competència i aquí també, però això
és positiu per a tot
el grup
Manel Martínez
davanter del llagostera
Manel ja es va entrenar amb l'equip i es va posar a disposició d'Oriol Alsina
Darrera actualització ( Dissabte, 20 d'agost del 2016 02:00 )
Publicat a

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Escriu aqui