dijous, 14 d’abril del 2016

"l·lusió i exigència en el retorn". Article de @educiu a @lesportiucat

l·lusió i exigència en el retorn

Natalio Lorenzo tornarà per primer cop a Los Pajaritos després de la seva marxa al Llagostera a l'hivern

El davanter, que guarda un gran record del Numància, és optimista i ambiciós de cara al duel de dissabte

Natalio Foto: G.S//HERALDO.
1 2
El Llagostera visitarà dissabte el camp del Numància (18 h) disposat a sumar la primera victòria de la temporada a domicili per així acostar-se una mica més a la zona de permanència, que ara mateix està a cinc punts. Serà un partit vital per al conjunt llagosterenc i molt especial per a un jugador en particular, Natalio Lorenzo, que tornarà per primera vegada a l'estadi de Los Pajaritos després de fitxar pel Llagostera en el mercat d'hivern. El davanter, de 31 anys, va jugar quatre temporades i mitja al Numància, un club del qual el valencià guarda un magnífic record. “Serà un partit molt especial per a mi, perquè a Sòria em vaig sentir molt estimat i vaig passar-hi una de les millors èpoques futbolístiques de la meva carrera. Al Numància vaig trobar l'estabilitat que no havia tingut anteriorment en altres clubs i estic molt orgullós d'haver defensat la seva samarreta, vaig estar-hi molt a gust i serà bonic tornar”, explica Natalio, que en la seva etapa a l'equip numantí va marcar 27 gols en 164 partits de lliga.
En la primera meitat d'aquesta temporada, el davanter va tenir molt poca participació al Numància de Jagoba Arrasate (només 526 minuts en 13 partits, amb 2 gols), la qual cosa va provocar la seva marxa al Llagostera a final de gener: “Jo volia més minuts dels que tenia i vaig veure amb bons ulls sortir per guanyar protagonisme, tot i que va ser tot a última hora”, comenta Natalio, que va firmar fins al juny del 2017 amb el Llagostera. Al conjunt de la Costa Brava l'atacant ha trobat la confiança que havia perdut al Numància, i després de superar un inici dubitatiu (no va veure porteria en les primeres vuit jornades com a blaugrana) Natalio ja acumula tres gols, tots tres marcats en la golejada contra l'Alcorcón (4-0).
Ara el davanter en vol més i es mostra optimista i ambiciós de cara al partit a Los Pajaritos que l'enfrontarà amb el seu exequip, en la que serà una nova final per al Llagostera en la lluita per la salvació. “Vam remuntar l'últim partit quan pitjor ho teníem i això ens ha de donar confiança de cara als pròxims duels. Si marco a Sòria no ho celebraré per respecte, però anirem allà a guanyar, no tenim coixí i ja no podem fallar més en aquesta recta final de temporada, ja només ens queden finals per jugar i hem de començar a guanyar a camp contrari”, diu Natalio, que defineix el Numància de la manera següent: “Sempre és un equip difícil de guanyar, es tracta d'un conjunt rocós i amb gent de qualitat que també es fa molt fort en les jugades a pilota aturada. A casa seva fallen poques vegades, però cada partit és un món i nosaltres anirem allà a fer-la grossa.”

EL PROTAGONISTA

Serà un partit molt especial, perquè a Sòria em vaig sentir molt estimat i vaig passar-hi una de
les meves millors èpoques

EN VOL MÉS

3
gols
ha fet Natalio amb el Llagostera en 11 partits. Els va marcar tots 3 contra l'Alcorcón (4-0).

UNA RELACIÓ LLARGA

4
temporades i mitja

va jugar Natalio amb el Numància. Va marcar 27 gols en 164 partits de lliga.
Vam remuntar l'últim partit quan pitjor ho teníem i això ens ha de donar confiança de cara
als pròxims duels
Natalio Lorenzo
davanter del llagostera
Si marco no ho celebraré per respecte, però anirem allà a guanyar, ja no podem fallar més
en aquesta recta final de temporada
Al Numància vaig trobar l'estabilitat que no havia tingut en altres clubs i estic molt orgullós d'haver defensat la seva samarreta

Juanjo, l'altre ex-Numància, estarà disponible

El Llagostera va tornar ahir a l'activitat amb una doble sessió al Josep Pla i Arbonès de Palafrugell per continuar preparant el partit contra el Numància. Pel que fa als lesionats, el conjunt llagosterenc podria recuperar diversos jugadors per a l'enfrontament de dissabte, per exemple Juanjo Expósito, que va ser substituït en la primera meitat de l'últim duel contra el Bilbao Athletic després de rebre un fort cop al cap que el va deixar grogui. El davanter, que va jugar durant dues temporades
al Numància (2011/12 i 2012/13), no hauria de tenir problemes per estar disponible per al tècnic, Oriol Alsina. També estan fent passes endavant en la seva recuperació Querol, Emilio i Jordi López, que a poc a poc van deixant enrere les seves respectives molèsties físiques. Per viatjar cap a Sòria el Llagostera només tindrà, previsiblement, tres baixes segures, les dels lesionats Fofo i Quesada i la del sancionat Jordi Masó.

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Escriu aqui