divendres, 4 de març del 2016

“El Llagostera va creure en mi, li dec molt”.Article de J. Sebastian a @lesportiucat

“El Llagostera va creure en mi, li dec molt”

Sergio León en la seva etapa amb el Llagostera, i a la dreta, amb la samarreta de l'Elx aquest curs Foto: L.S. / LAINFORMACIÓN.
1 2
Sergio León va comparèixer ahir davant els mitjans de comunicació d'Elx. L'exdavanter del Llagostera, actualment a l'equip il·licità, va tenir paraules d'agraïment per al seu anterior club, el que va apostar més fort per ell quan el seu bagatge a segona A era més aviat pobre: “Li dec molt, al Llagostera. És el club que va confiar en mi i em va permetre créixer com a persona i com a futbolista. Gràcies a ells ara estic fent una bona temporada”, comentava el pitxitxi de la categoria, empatat amb David Rodríguez (Alcorcón), tots dos amb catorze dianes en la lliga.
L'atacant té clar que el Llagostera no està tenint sort i que la seva classificació no és la justa tenint en compte el joc que desenvolupa: “Van últims, però no tenen sort. Tinc molts amics allà i veig tots els seus partits. Estan jugant bé, però els resultats no acaben d'arribar. No mereix estar on està”, deia León, que insistia en l'amistat que encara l'uneix a molts dels components de l'actual plantilla del conjunt gironí: “Segueixo el Llagostera perquè hi vaig estar molt a gust, em van estimar i encara hi ha gent que estimo.”
Estima recíproca
L'entrenador del Llagostera, Oriol Alsina, també va recordar el seu exjugador en la roda de premsa prèvia a l'enfrontament contra l'Elx: “En Sergio va fer eclosió el curs passat amb nosaltres, sobretot en la segona volta, i ara s'ha convertit en el millor davanter de la categoria. Li tinc molta estima i li desitjo sort, a partir de diumenge. Que quedi pitxitxi i que l'Elx acabi al més amunt possible, però després del nostre partit”, deia Alsina, que també va tenir paraules per a un altre dels puntals il·licitans, Àlex Moreno, que va fitxar pel Llagostera el curs 2012/13 després d'acabar la seva etapa de juvenil: “De l'Àlex què en puc dir... Ha crescut molt, té una bona esquerra, desequilibri i és ràpid. Ha evolucionat fins a endinsar-se en el futbol professional”, deia Alsina, que va sospirar imaginant-se un Llagostera amb algun d'ells dos a l'equip: “Si tinguéssim un home gol tan important tindríem més punts. Ha fet 14 gols, i els nostres jugadors amb més gols són homes de banda, Imaz i Querol, amb quatre”, sentenciava el tècnic del club gironí.
És el club que va confiar en mi i em va permetre créixer com a persona i com a futbolista. Gràcies a ells ara estic fent un bon curs
En Sergio va fer eclosió amb nosaltres i ara s'ha convertit en el millor davanter de la categoria. Li tinc molta estima
Segueixo el Llagostera perquè em van estimar i encara hi ha gent que estimo
Sergio León
davanter de l'elx
L'Àlex Moreno ha crescut molt, té una bona esquerra, és ràpid i només puc dir coses bones d'ell
Oriol Alsina
entrenador del llagostera

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Escriu aqui