divendres, 11 de març del 2016

"Alexis Sánchez, reforç de luxe pel Llagostera B". Article de Marc Comamala a @elconvocat

 “M’agradaria destacar les grans persones que hi ha a la Unió. Primer de tot els jugadors, que fèiem que hi hagués una gran competència que et fa millorar, però sobretot la gran qualitat humana que tenen. Són grans persones i ens ho passàvem molt bé dia a dia.” 

Marc Comamala

Marc Comamala

Director
El filial del Llagostera va fitxar la setmana passada a Alexis Sánchez procedent del Figueres. El jugador de 25 anys té experiència a Tercera divisió i ha passat pel Manlleu, el Palamós, el Peralada, el Vic i Girona B. Alexis, que pot jugar de lateral o de migcampista, obra una nova etapa futbolística a 2a catalana.
Tot i deixar l’equip, Alexis s’emporta un bon rècord de la seva etapa a la Unió.
“El meu pas per la Unió ha estat molt gratificant. El que em va sorprendre més quan vaig arribar va ser el tracte que reben els jugadors per part del cos tècnic i tota la directiva. També em va sorprendre la qualitat d’entrenaments que plantejava el tècnics i dels quals he tingut la sort d’aprendre molt, en gran part per la figura d’Edu Vílchez.”
El jugador posa molt d’èmfasi en el grup que hi ha dins l’equip “El més important és la qualitat humana que hi ha dins el vestidor. Són companys i veritables amics, tots ens portàvem molt bé i ens ajudàvem al dia a dia.”
També li agradaria destacar dues persones que sovint estan a l’ombra com són en Moha Tama i en Met, encarregats de material i de manteniment “Ens facilitaven el dia a dia. S’ha d’agrair tenir aquestes persones en un equip que fan del club el més seriós possible.”

Quins són els motius que et fan deixar la Unió?
“La falta de minuts i l’oferta que m’arriba del Llagostera. No va ser una decisió fàcil perquè jo volia acabar la temporada amb el club a Tercera divisió. Vaig veure una oportunitat de tenir minuts aquesta temporada i acabar-la amb una bona forma física.”

Què t’ha faltat per entrar més en l’equip?
“M’he esforçat cada dia, cada entrenament i cada partit, els meus companys i el cos tècnic ho saben. Si no he disposat de minuts són coses que passen al futbol, uns anys jugues més i altres jugues menys, però estic tranquil i content perquè he donat molt de mi.”

Nou equip, nous reptes

Aquesta setmana ja va debutar amb el seu nou equip, el Llagostera B, tot i que no va poder estrenar-se amb bon peu perquè el filial va perdre al camp del Tordera (2-0). El Llagostera és un gran club, el filial va líder amb l’objectiu de pujar a primera catalana. Qui sap si d’aquí dos o tres anys puc jugar a Tercera amb l’equip, i això voldrà dir que hauré assolit els objectius que em plantejo en un futur. Per mi aquesta etapa és un repte i espero ajudar a créixer el club.”

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Escriu aqui