dilluns, 8 de febrer del 2016

@oriol_alsina Entrenador del Llagostera:“Estic orgullós i alhora, fotut”. Article de @educiu a @lesportiucat

“Estic orgullós i alhora, fotut”

Oriol Alsina Entrenador del Llagostera

Manu protesta una acció després de cometre una de les moltes faltes que va fer Foto: EL CORREO.
1
La derrota a Mendizorrza va deixar sensacions contradictòries en el tècnic del Llagostera, però per sobre de tot el sentiment que s'imposava era de ràbia. Oriol Alsina remarcava la bona feina feta contra l'Alavés i ho exemplificava amb paraules del rival: “Hem fet el millor partit a fora de casa de tota la temporada i no ens ha servit per res. Segons em diu la gent d'aquí, hem sigut dels millors equips que hem passat per aquest estadi i marxem de buit”, es lamentava Alsina, que afegia: “Estic orgullós de la feina que han fet els meus jugadors, però alhora estic fotut perquè el que necessitem són punts. Hem demostrat que ho podem fer, que podem competir contra qualsevol. Hem sigut superiors al líder, però ens falta encert.”
Precisament l'efectivitat en atac és l'assignatura pendent que arrossega el Llagostera durant tot el curs, i a Vitòria la falta de punteria va ser d'allò més evident: “La diferència en el partit d'avui entre l'Alavés i nosaltres és que el Llagostera ha generat sis ocasions claríssimes de gol i no n'ha fet cap, en canvi l'Alavés amb menys cosa es queda els tres punts”, comentava el tècnic, amoïnat perquè els seus jugadors siguin capaços de superar tan aviat com sigui possible una sequera golejadora preocupant: “És evident, que hi donen voltes, i que quan es planten davant del porter rival els sorgeixen molts dubtes, però són professionals i estic segur que ho superarem. Fem ocasions però ens falta ficar-la.”
En el postpartit, Alsina també va recordar els obstacles en forma de decisions injustes que estan afectant el club blaugrana aquest curs: “Com en altres partits, hi ha hagut decisions arbitrals que t'acaben condicionant com la no-expulsió de Manu després d'agredir Querol, el penal no xiulat o el gol d'ells, que crec que és en fora de joc.”
El marge d'error, mínim
Ara mateix, el Llagostera ha d'eixugar vuit punts per sortir de la zona de descens, i el duel de la setmana que ve contra l'Albacete serà clau per reanimar l'equip: “No serà gens fàcil, però hem de començar a retallar punts amb la zona de salvació, i per fer-ho hem d'esgarrapar contra rivals directes de la zona baixa. L'Albacete és un d'ells, serà un partit molt important”, va comentar Oriol Alsina.

INDIGNAT

“La no-expulsió de Manu per agressió, el penal no xiulat i el fora de joc en el seu gol han condicionat”

DOBLE LECTURA

“Estic orgullós de la feina de l'equip, però alhora estic fotut perquè el que necessitem són punts”

EL GOL, ABSENT

“Hem generat sis ocasions clares de gol i no n'hem fet cap. L'Alavés, amb menys cosa, ha guanyat el partit”

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Escriu aqui