dijous, 18 de febrer del 2016

"Natalio es desfoga·. Article de @lesportiucat

Natalio es desfoga

Records. El futbolista del Llagostera, que va jugar el curs 2010/11 a les files del Tenerife, va repassar i criticar el seu pas pel club en un mitjà local

El davanter del Llagostera Natalio Lorenzo es va desfogar en una entrevista que li va fer la Ser de Tenerife. L'atacant, que va militar en el club insular el curs 2010/11 –els de Tenerife van baixar a segona B–, va repassar i criticar durament algunes situacions que va viure l'entitat de l'Heliodoro Rodríguez López. “Puc entendre que l'afició recordi aquell descens, però que cada cop que hi vagi m'insultin i demostrin odi costa d'assimilar. No només els futbolistes vam baixar al club. Hi havia una directiva, diversos entrenadors, etc. La gent, que vingui a desfogar-se contra mi, segur que aquests a casa ni obren la boca”, deia Natalio, que sentenciava: “Vaig firmar molts anys amb el Tenerife i anava a un projecte il·lusionant. A mi no m'era igual que es baixés de categoria com alguns pensen. Sempre serè respectuós amb el club.”

EL PROTAGONISTA

Vaig firmar molts anys amb el Tenerife i anava a un projecte il·lusionant. A mi no m'era igual que es baixés de categoria com alguns pensen
La gent, que vingui a desfogar-se contra mi, segur que aquests mateixos a casa ni obren la boca
Natalio Lorenzo
davanter del llagostera

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Escriu aqui