diumenge, 29 de novembre del 2015

Luis G. Tevenet Entrenador de l'Osca:“Estic molt orgullós de la feina feta pel meu equip”

Article de @lesportiucat

Luis G. Tevenet Entrenador de l'Osca

El tècnic de l'Osca, Luis García Tevenet, va comparèixer davant els mitjans de comunicació per fer balanç i valorar la derrota del seu equip contra el Llagostera. Contrariat, ja que no havien aconseguit sumar cap punt, el sevillà va mostrar-se, però, orgullós de la seva plantilla. “Hem fet un bon partit fora de casa condicionat per l'efectivitat. En el futbol mana això i avui ens ha faltat. Hem fet els primers 25 millors minuts fora de casa, tot i haver jugat en camps complicats. No puc recriminar res i estic molt orgullós de la feina feta pel meu equip”, analitzava Tevenet. “El meu equip ha demostrat ser superior o, com a mínim, ens hi hem sentit. Tot i encaixar el 2-0, que ens ha fet mal, hem seguit sent el mateix equip. Ens ha faltat la definició, ser matador. Ens falta el que costa més diners en el futbol, el pernil, el gol”, comentava amb ironia el tècnic, resignat però optimista.
Darrera actualització ( Diumenge, 29 de novembre del 2015 02:00 )
Publicat a

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Escriu aqui