dijous, 29 d’octubre del 2015

La segona línia, a punt

Article de @lesportiucat

Revolució? Després de l'ensopegada en l'últim partit, Oriol Alsina haurà de decidir si fa molts canvis en l'onze o no. En el cas d'Enric Pi, encara no ha pogut disputar ni un minut en la lliga

Enric Pi durant el partit amistós que el Llagostera va jugar contra el Girona aquest estiu Foto: JOAN SABATER.
1
Les sensacions del Llagostera després d'encaixar cinc gols a Santo Domingo han obert el debat de si cal fer molts canvis en un onze que, amb petites modificacions, semblava força consolidat. En les darreres jornades, noms ben habituals en les files llagosterenques com Jordi López, Ríos o Querol –en el seu cas per lesió– han desaparegut del terreny de joc. En un altre apartat hi trobem futbolistes que encara no han gaudit de cap minut en la lliga: d'una banda, Eloy Gila, a qui les contínues lesions gairebé no l'han deixat sortir de la infermeria, i, de l'altra, Enric Pi, que tot i estar en un bon estat físic no ha entrat en els plans del cos tècnic i, de fet, no ha ni entrat en cap convocatòria. “És una situació en què no m'havia trobat mai i no és gens fàcil”, remarca el futbolista granollerí.
Competència dura
Pi té clar que ha de lluitar pel lateral esquerre amb Samu i, de moment, el cos tècnic ha tingut confiança cega en el futbolista andalús. “Ell ho ha jugat tot i jo espero la meva oportunitat. He jugat en la copa del Rei i en la copa Catalunya i crec que quan he sortit ho he fet bé. Vull tornar a demostrar que em pot fer jugar, jo em sento vàlid”, comenta Enric Pi, que és l'únic integrant de la plantilla que tot i estar en perfectes condicions encara no ha pogut ni entrar en una convocatòria de lliga. “En un partit en què es va lesionar Samu, es va apostar per Masó en el lateral esquerre. Jo havia jugat entre setmana la copa amb una pròrroga inclosa i van pensar en una altra opció. Em sento vàlid i ho vull demostrar”, diu el jugador.
Època de canvis
Entre els possibles jugadors que podrien jugar en el duel contra la Ponferradina hi ha Pi. “És obvi que quan els resultats no acompanyen és més fàcil que hi hagi canvis. No sé si entraré aquesta setmana o si hauré de continuar esperant, el que tinc clar és que jo faré com fins ara i treballaré en cada entrenament per guanyar-me el lloc”, explica el futbolista, que el curs passat va jugar disset partits de lliga, catorze dels quals abans de l'arribada de Samu.

EL PROTAGONISTA

És una situació en què no m'havia trobat mai i no és gens fàcil. Només he jugat en la copa i crec que quan ho he pogut fer he ajudat l'equip
No sé si entraré aquesta setmana o l'altra, el que tinc clar és que treballaré com sempre
Enric Pi
lateral del llagostera

L'experiència el fa ser optimista de cara a la reacció

Enric Pi és un dels quatre jugadors de la plantilla, juntament amb Masó, Aimar i Tito, amb una trajectòria més llarga a les files del Llagostera. La seva experiència vestint la samarreta blaugrana fa que no el preocupi gaire la tímida arrencada dels llagosterencs en la lliga. “Fa cinc temporades que jugo aquí, i en quatre hem començat igual. L'equip creixerà, però hem de mantenir el bon rendiment que sempre hem aconseguit a casa i mirar de fer un pas endavant a domicili”, analitza Pi, que veu en la màxima igualtat que hi ha en la lliga un bon aliat perquè no es disparin les alarmes. “Guanyant o perdent dos partits la classificació canvia molt. Si sumem alguna cosa més a fora, segur que aixecarem el vol”, destaca.
Darrera actualització ( Dijous, 29 d'octubre del 2015 02:00 )
Publicat a

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Escriu aqui