dimecres, 2 de setembre del 2015

Un vell desig fet realitat

Article de l'Esportiu / per E. Ciurana / J. Sebastian

Llagostera. El club va presentar el seu últim fitxatge, Fran Cruz, pel qual ja s'havia interessat el curs passat. El central promet treball i es veu preparat per donar un rendiment immediat

Fran Cruz, en la seva presentació Foto: joan sabater.

Fran Cruz va viure ahir el primer dia com a jugador del Llagostera, club amb el qual ha firmat un contracte de dos anys de durada. Per començar, el central cordovès va participar en el partit d'entrenament que va disputar el primer equip llagosterenc contra el filial (segona catalana) al Josep Pla i Arbonès de Palafrugell, un duel que va servir per comprovar que Cruz ha arribat en perfecte estat després de fer tota la pretemporada amb el Còrdova. Després, acompanyat per la presidenta, Isabel Tarragó, i per un dels secretaris tècnics de l'entitat, Javi Salamero, el defensa va ser presentat oficialment.
Un fix en l'agenda
“Les circumstàncies del mercat han fet que en Fran no hagi arribat fins al final, però per a nosaltres sempre ha estat una prioritat, des de l'inici del mercat i, fins i tot, des del curs passat. No ve a substituir ningú, però la seva arribada ens farà fer un salt de qualitat a la posició de central, estem encantats amb el seu fitxatge”, va explicar Salamero, que va definir el jugador de la manera següent: “Té experiència, qualitat i joventut, però a més gaudeix d'una bona disciplina tàctica, s'anticipa bé, té una bona sortida de pilota i també pot ajudar en el joc aeri. El Llagostera és un equip de molta intensitat i ell encaixa perfectament en aquest perfil, ens anirà molt bé.”
Ho tenia clar
Fran Cruz es va mostrar molt il·lusionat amb la seva nova aventura professional i va oferir unes primeres paraules com a nou jugador del Llagostera, club amb el qual es va comprometre a fitxar tan bon punt rescindís amb el Còrdova. “Ja ho teníem tot tancat al juliol, però aleshores el club en què estava no em va deixar marxar, fins que vaig poder rescindir ara fa pocs dies i no m'ho vaig pensar; volia anar a un club que confiés en mi. Estic molt il·lusionat amb aquest nou repte i espero que fem una bona temporada; ara em poso a disposició del mister per al que faci falta”, comenta Cruz, que no creu que hagi arribat a Llagostera per suplir únicament la marxa de Pedro Alcalá al Girona, i tampoc no l'espanta la competència que es trobarà dins l'equip: “No crec que sigui el seu substitut, perquè al juliol ja ho teníem parlat per venir aquí i en aquell moment en Pedro també hi era. Pel que fa a la competència crec que és bona, perquè així cap jugador es relaxa. Després ja queda tot en mans de l'entrenador, que és qui decideix.”
Consultat sobre si es veu preparat per debutar diumenge vinent contra l'Alavés (a les cinc de la tarda al Palamós-Costa Brava), Fran Cruz ho té clar: “Des del 7 de juliol passat que m'entreno, he fet tota la pretemporada amb el Còrdova, he jugat uns 450 minuts, i fins i tot vaig estar a la banqueta en el primer partit de lliga. Avui contra el filial m'he sentit perfecte, així que estic a punt per ajudar en tot el que pugui.”
El defensa també va explicar que en la pretemporada amb el Còrdova va rebre molt bons informes del Llagostera tant d'Arturo com de Samu de los Reyes, amb qui ara s'ha retrobat a la Costa Brava.
L'onzè fitxatge
Fran Cruz ha estat l'últim moviment d'entrada del Llagostera en el mercat d'estiu, que es va tancar dilluns a les dotze de la nit. Abans del defensa cordovès havien arribat al club blaugrana Chus Herrero (Valladolid), Alberto Escassi (Alcorcón), Emilio Sánchez (Mirandés), Samu de los Reyes (Còrdova), Mosquito (Deportivo Maldonado), Givanildo (Coritiba), Benja (Las Palmas), Chumbi (Albacete), Juanto Ortuño (UCAM Múrcia) i Marc Rovirola (Girona). Aquest últim finalment va ser cedit al Fuenlabrada (segona B) perquè acumulés minuts.

LES REACCIONS

Ja ho teníem tot tancat al juliol però el Còrdova no em va deixar marxar, fins que vaig rescindir fa pocs dies i no m'ho vaig pensar
No ve a substituir ningú, per a nosaltres sempre ha estat una prioritat, des de l'inici del mercat
Javi Salamero
secretari tècnic del llagostera
Des del 7 de juliol passat que m'entreno, i estic a punt per ajudar en tot el que pugui
Fran Cruz
central del llagostera

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Escriu aqui