dilluns, 7 de setembre del 2015

Giva i Fran Cruz debuten amb nota

Article de l'Esportiu / per E. Ciurana G. Freixa

Bona estrena. El brasiler va marcar el 3-0 definitiu i el central, molt segur en defensa, va jugar el partit sencer

Fran Cruz, ahir al Palamós-Costa Brava Foto: J. SABATER.

A més de la victòria, el partit d'ahir també va servir perquè tres jugadors del Llagostera, Jesús Imaz, Fran Cruz i Giva, juguessin els seus primers minuts de la temporada. En el cas dels dos últims, fitxats aquest estiu, van debutar amb la samarreta blaugrana i ho van fer amb bona nota. El central cordovès va jugar els noranta minuts només quatre dies després de ser presentat i va mostrar una gran fiabilitat defensiva, mentre que el davanter brasiler va participar en l'últim quart d'hora de partit i va marcar el 3-0 definitiu.
Els dos jugadors es van mostrar molt satisfets amb el seu debut. “El gol em fa molt feliç, em donarà confiança. Per això vaig sortir del Brasil, per venir a Europa a progressar”, va dir Giva. “L'adaptació ha estat ràpida, tots hi hem posat el nostre granet de sorra i ha anat bé, m'he trobat molt a gust”, va comentar Cruz.

ELS PROTAGONISTES

L'adaptació ha estat ràpida, tots hi hem posat el nostre granet de sorra i m'he trobat molt a gust
Fran Cruz
central del llagostera
El gol em fa molt feliç, em donarà confiança. Per això vaig sortir del Brasil, per progressar
Giva
davanter del llagostera

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Escriu aqui