divendres, 11 de setembre del 2015

Els brasilers, amb bon peu

Article de l'Esportiu / per G. Freixa

Llagostera. Giva i Mosquito s'estan adaptant bé al seu nou equip i ja s'han espolsat la pressió de marcar el primer gol tot i haver jugat pocs partits

Mosquito aguanta l'entrada d'un jugador de l'Albacete Foto: QUIM PUIG.
1
Tot i que encara és d'hora per extreure grans conclusions, el que sembla clar és que dues de les grans atraccions de la plantilla llagosterenca com són els brasilers Giva i Mosquito han entrat amb bon peu al vestidor blaugrana. Els futbolistes sud-americans van aterrar a la Costa Brava tot just una setmana abans de començar la competició i amb poc temps d'adaptació ja han ofert bons detalls. De fet, tenint en compte que tots dos són davanters, han aconseguit espolsar-se una pressió molt important per a qualsevol jugador ofensiu, com és marcar el primer gol ben d'hora.
Giva va debutar en competició oficial diumenge passat en el duel contra l'Alavés. L'atacant brasiler només va disposar de 16 minuts però van ser suficients perquè marqués el seu primer gol. Pel que fa al seu company Mosquito, el debut en la lliga va ser contra l'Osasuna –26 minuts–, però dimecres en la copa va jugar de titular i es va veure un davanter molt més actiu i perillós, una prova que l'adaptació va pel bon camí. Mosquito també va poder estrenar el seu apartat golejador amb una diana que va combinar potència, força i una gran definició: “Estic molt content per haver marcat el primer gol amb el Llagostera. Tinc ganes d'ajudar l'equip i començar una etapa que serà molt important per a la meva carrera i espero que també ho sigui per al meu club.” Mosquito va valorar el nivell de futbol que s'està trobant a segona divisió A. “És un nivell força alt, amb jugadors molt forts. El gol em dóna confiança i m'ajudarà a tenir més oportunitats”, va remarcar. Giva i Mosquito són dues de les grans apostes que ha fet el club de la Costa Brava aquest curs.

EL PROTAGONISTA

Estic content per haver marcat el meu primer gol. Tinc ganes d'ajudar l'equip i començar una etapa important en la meva carrera
He trobat un futbol amb un bon nivell i amb jugadors molt forts. Espero tenir més oportunitats
Mosquito
davanter del llagostera

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Escriu aqui