dijous, 20 d’agost del 2015

“Vull aprofitar al màxim l'oportunitat”

ARTICLE DEL PUNT AVUI  /  PER E.C/F.G

“Vull aprofitar al màxim l'oportunitat”

Roger Barnils. El jove migcampista del Llagostera jugarà cedit una temporada al Sevilla Atlético, de segona divisió B

Només faltava la firma i ahir es va fer oficial. Roger Barnils jugarà aquesta temporada al Sevilla Atlético –equip de segona divisió B– cedit pel Llagostera. D'aquesta manera, el jove migcampista de 21 anys intentarà tenir la participació que difícilment hauria tingut al conjunt de la Costa Brava, que ja té un mig del camp força atapeït –Pitu, Tito, Jordi López, Emilio i Escassi.
“Estic molt content i il·lusionat amb aquesta nova etapa. Vull aprofitar l'oportunitat al màxim i aprendre tant com pugui al Sevilla, un equip top de l'Estat espanyol, i d'Europa. Sabia que al Llagostera seria molt difícil tenir els minuts que jo volia, així que vam buscar una cessió conjuntament i el club no em va posar cap impediment. Ara vull jugar tant com pugui”, explica Barnils, que el curs passat va disposar de 251 minuts repartits en nou duels amb el Llagostera a segona A.
Molts pretendents
El jugador nascut a Seva tenia altres ofertes sobre la taula, però quan se li va presentar l'opció d'anar al filial del Sevilla no s'ho va pensar dues vegades. “Tenia altres opcions, la del filial de l'Sporting i també d'altres clubs catalans de segona B, però vam entendre que el Sevilla era un equip amb una filosofia en què jo encaixava perfectament”, conclou Barnils.

EL PROTAGONISTA


Sabia que al Llagostera seria molt difícil tenir els minuts que jo volia i estic molt content i il·lusionat amb aquesta nova etapa

Tenia altres opcions, la del filial de l'Sporting i també d'altres clubs catalans de 2a B
Roger Barnils
migcampista del sevilla atlético

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Escriu aqui