divendres, 26 d’agost del 2016

RAFA JORDÀ:“Tothom sap per què està fet aquest equip”.Article de J. Sebastian a @lesportiucat

RAFA JORDÀ  DAVANTER DEL LLAGOSTERA

“Tothom sap per què està fet aquest equip”

“La meva idea era continuar jugant a l'estranger, però l'Oriol Alsina i una trucada de Pablo Machín em van convèncer per quedar-me a casa”

Rafa Jordà durant el primer partit de lliga contra l'Espanyol B a Palamós Foto: L.S.
1
Després de consolidar-se en el futbol estatal en equips com el Numància i el Llevant, Rafa Jordà va decidir provar sort a l'estranger. La Xina, Itàlia i Geòrgia són els països on l'atacant ha mostrat el seu futbol. Enguany, Jordà –Santa Perpètua de la Mogoda, 01/01/84– defensarà els colors del Llagostera per intentar aconseguir retornar al futbol professional de segona A a les files del conjunt llagosterenc. L'ambició del projecte, la insistència de l'àrea esportiva del club i el fet de tornar a casa van ser clau a l'hora que es concretés el seu cridaner fitxatge.
Feia molts anys que era a l'estranger. Què el va fer decidir a fitxar pel Llagostera?
És cert que he estat molts anys a fora i en principi la idea que tenia era continuar amb l'aventura a l'estranger. Vaig rebre una trucada de l'entrenador, l'Oriol Alsina, per fer-me canviar d'idea. També em va trucar l'entrenador del Girona, Pablo Machín, un bon amic del mister, amb qui vaig coincidir al Numància i em va parlar molt bé del club. Això em va acabar de convèncer per quedar-me a casa, en un bon club i involucrat en un bon projecte.
No deu ser fàcil fer el pas i decidir competir a segona B?
La meva idea era marxar fora i no quedar-me aquí a segona B. El projecte, però, és ambiciós i la idea del club és pujar, després que s'aconsegueixi és una altra cosa, però l'objectiu és ambiciós. He signat per dues temporades i tant jo com l'equip volem tornar a jugar al futbol professional.
Per què marxa a l'estranger, un futbolista? Per buscar una oportunitat o per diners?
Una mica de tot. Quan vaig marxar estava a primera divisió amb el Llevant i em van oferir un bon contracte. M'ha agradat l'experiència, estar a fora, veure i descobrir món, nous idiomes i cultures... T'adones, però, que com a casa no s'està enlloc.
A Llagostera ha de ser un jugador important, un puntal en atac.
Això també va ser molt important per decidir-me. L'entrenador em va dir que seria un jugador important i jo també sé que ho he de ser. A poc a poc, ja que he arribat més tard, em posaré en la millor forma física i donaré el màxim i el millor de mi.
De ben acompanyat, ho estarà. Bandes com Marc Fernández, Simón i atacants com Manel, Colorado...?
Només arribar, des del primer dia, em vaig adonar dels companys que tenia. Són jugadors d'un nivell més elevat que la segona B. Si aportem
el millor de cada un, les coses han d'anar bé segur i aconseguirem bons resultats.
Com es defineix com a futbolista?
Sóc un jugador a qui agrada jugar d'esquena, participar i associar-se amb els companys. També executo bé a la rematada i per això necessito que m'arribin pilotes.
Objectius d'equip i personals?
Per mi, l'objectiu personal és secundari. Tinc dos anys firmats i l'objectiu col·lectiu, de retruc també meu, és jugar i gaudir de la segona A el curs vinent. Tothom sap per què està fet aquest equip, però no hem de tenir pressa. A poc a poc ens coneixerem més i amb treball i esforç anirem endavant.
Quina relació té vostè amb Cassà de la Selva?
[Riu] El meu germà treballa en un gimnàs del poble, estudia a la UdG i fins i tot va jugar al Cassà. A més,
la meva germana viu a Lloret de Mar, només em falta portar els
pares i tindré tota la família a prop.
Darrera actualització ( Divendres, 26 d'agost del 2016 02:00 )
Publicat a

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Escriu aqui