dimecres, 20 de juliol del 2016

"A la meitat d'un llarg camí".Article de @educiu a @lesportiucat

A la meitat d'un llarg camí

2a divisió B. Nando Quesada s'està recuperant a la ciutat esportiva del Barça d'una lesió d'encreuats. El mitjapunta del Llagostera està retallant els terminis previstos i espera reaparèixer a principis d'octubre


Quesada, fent exercicis de recuperació Foto: L'ESPORTIU.
1
Nando Quesada difícilment oblidarà la temporada passada, en què va tastar el cel i l'infern en qüestió de dies. El mitjapunta sabadellenc va passar de debutar a segona A en un Llagostera-Albacete a mitjan febrer (2-0) a trencar-se els lligaments encreuats del genoll esquerre només tres setmanes després en un entrenament a Palafrugell. Va ser un cop duríssim per a Quesada, que per acabar-ho d'adobar també va viure el descens col·lectiu a segona B.
Pel que fa a la lesió, Quesada ha tingut la gran sort de poder fer la recuperació a la ciutat esportiva del FC Barcelona, un privilegi que el futbolista, format en les categories inferiors del club blaugrana, agraeix enormement. “Poc després de lesionar-me em va trucar el Barça i em va oferir fer la recuperació allà; vaig parlar amb l'Oriol i no s'ho va pensar ni un moment. És una lesió dura i llarga, però tot va molt bé, a can Barça les facilitats són unes altres i m'estan ajudant molt; al matí vaig allà i a la tarda ho complemento amb un recuperador personal”, explica Quesada, que tot i estar retallant els terminis previstos no vol cremar etapes: “Avui [per ahir] he començat a córrer sense ajuda per primer cop, però encara estic a la meitat del procés. Espero estar plenament recuperat cap a principis d'octubre, però volem fer les coses bé.”
El migcampista no s'entrenarà amb el Llagostera fins que no pugui fer treball de camp amb pilota (s'espera que sigui cap a finals d'agost), però continua molt atent a l'actualitat llagosterenca i es mostra il·lusionat amb el nou projecte a segona B. “És engrescador, de moment s'està fitxant molt bé i ja tinc ganes de poder ajudar l'equip. L'Oriol em va dir que m'està esperant per quan ja estigui a punt”, afirma Quesada, de 22 anys, que aquesta temporada encara ocuparà fitxa sub-23 i que un cop recuperat fins i tot podria començar jugant amb el filial de primera catalana per agafar el ritme.

EL PROTAGONISTA


És una lesió dura
i llarga, però tot
va molt bé, a can Barça les facilitats són unes altres i m'estan ajudant molt

El projecte és engrescador. L'Oriol em va dir que m'està esperant per quan estigui a punt
Nando Quesada
mitjapunta del llagostera

Avui [per ahir] he començat a córrer sense ajuda per primer cop. Espero estar plenament recuperat a principis d'octubre
Darrera actualització ( Dimecres, 20 de juliol del 2016 02:00 )
Publicat a

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Escriu aqui