diumenge, 6 de març del 2016

"Una reaparició agredolça". Article de J. Sebastian a @lesportiucat

Una reaparició agredolça

Ruymán. El canari, inactiu des de l'abril del 2015 per culpa d'una lesió als lligaments encreuats, va jugar els últims deu minuts i va ser testimoni de l'1-1

Ruymán, en una imatge d'arxiu Foto: MANEL LLADÓ.
1
Una de les notes positives del Llagostera ahir al Martínez Valero va ser la tornada als terrenys de joc de Ruymán Hernández després de més de deu mesos d'inactivitat. Concretament, Ruymán no jugava un partit des del 19 d'abril del 2015, quan el canari es va lesionar greument al genoll (es va trencar els lligaments encreuats) al camp del Tenerife, una fatídica lesió que ahir va quedar, per fi, oblidada del tot. “En el terreny personal estic content perquè he jugat els primers minuts de la temporada i m'he trobat bé, tot i que sortint en la segona meitat sempre és més complicat. Abans d'entrar tampoc és que hagi pensat gaire en la lesió, m'he limitat a concentrar-me en el que em deia l'entrenador. Només volia fer bé la meva feina”, va comentar el central esquerrà.
El de Ruymán va ser un retorn agredolç. I és que el canari va entrar quan faltaven deu minuts per substituir Chus Herrero i al cap de poc va veure en directe com l'exllagosterenc Sergio León marcava el gol de l'empat per a l'Elx. “Sortim fastiguejats, perquè ens mereixíem els tres punts. Fa unes quantes jornades que juguem més bé, sent sòlids al darrere i generant ocasions de gol, però ens falta definir-les. La mala situació en què estem també ajuda a tenir més mala sort”, va concloure Ruymán.

EL PROTAGONISTA

Estic content perquè he jugat els primers minuts de la temporada, però sortim fastiguejats perquè mereixíem els tres punts
Ens falta definir les ocasions. La mala situació en què estem també ajuda a tenir més mala sort
Ruymán Hernández
central del llagostera

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Escriu aqui