divendres, 19 de febrer del 2016

"Ruymán i la tensa espera". Article de @Gfreixa i J. Sebastian a @lesportiucat

Ruymán i la tensa espera

Ruymán en el partit en què es va lesionar Foto: DEPORPRESS.
1
El central canari del Llagostera està esperant tenir una oportunitat i demostrar que ha oblidat la greu lesió al genoll, que precisament es va fer a l'Heliodoro Rodríguez López de Tenerife, on ha de jugar el pròxim partit de lliga el Llagostera. “Fa un mes que m'entreno amb normalitat, més enllà de les petites molèsties que apareixen després de deu mesos d'inactivitat. Estic a disposició del tècnic per ajudar quan faci falta”, comenta Ruymán Hernández, que hi afegeix: “Tinc ganes de disputar alguns minuts, és el següent pas després d'entrar en alguna llista de convocats. Em dedico a treballar i quan l'entrenador em vegi bé i em faci jugar, intentaré aportar el meu granet de sorra.”
Ruymán es va trencar els lligaments encreuats del genoll el 19 d'abril del 2015 contra el Tenerife, l'etern rival del club que porta al cor, el Las Palmas. Aquest diumenge podria tornar a disputar algun minut en un camp de mal record: “No deixa de ser una lesió, en un camp i contra un rival. Són comentaris que sento i situacions que em poden venir al cap. Lògicament em porta mal record perquè és a l'illa del costat de casa”, admet Ruymán, preparat per tornar a la gespa.

EL PROTAGONISTA

No deixa de ser una lesió, en un camp i contra un rival. Lògicament em porta mal record perquè és a l'illa del costat de casa
Tinc ganes de disputar alguns minuts, és el següent pas després d'entrar en alguna llista
Ruymán Hernández
central del llagostera

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Escriu aqui