diumenge, 28 de febrer del 2016

"Les versions d'un mateix fet". Article de J. Sebastian a @lesportiucat

Les versions d'un mateix fet

Contradicció. Els jugadors locals i Alsina asseguren que Mata va demanar perdó per simular penal, però el madrileny ho nega

Els últims minuts del duel gironí entre el Llagostera i el Girona van generar diverses situacions caòtiques damunt el terreny de joc i en la zona mixta de l'estadi Palamós-Costa Brava. En el 86' el col·legiat va assenyalar penal d'Aimar sobre Mata, que Granell va executar per establir el 0-1 definitiu. I amb el xiulet final, cada bàndol va explicar les accions d'un mateix fet de diferent manera, ja que els futbolistes i el cos tècnic del Llagostera van afirmar que Mata va reconèixer que no hi havia hagut penal en l'acció decisiva: “Em sorprèn que Mata hagi demanat perdó, no em consta que ho hagi fet. És complicat ser objectiu a l'hora de valorar l'acció del penal”, comentava Machín, el primer tècnic a aparèixer en la zona mixta. Posteriorment, era Alsina qui responia una pregunta sobre l'afer i explicava: “Els meus jugadors han dit que Mata ha anat a dir que no era penal. És un gest noble per part seva”, deia el tècnic llagosterenc discutint la versió del seu homòleg.
El davanter madrileny del Girona va contradir la versió dels locals i va negar haver anat al vestidor del Llagostera i reconèixer que no li havien fet penal: “Ni hi he anat ni he dit que no era penal. Quan acaba el partit, saludo l'afició i me'n vaig al vestidor”. La impotència i la ràbia es van apoderar d'un equip que torna a ser cuer.

LES REACCIONS

Els meus jugadors han dit que Mata ha anat a dir que no era penal. És un gest noble per part seva
Oriol Alsina
entrenador del Llagostera
Ni he anat al seu vestidor ni he dit que no era penal. Quan acaba el partit, saludo l'afició i me'n vaig al vestidor
Jaime Mata
DAVANTER del GIRONa
Em sorprèn que hagi demanat perdó i no em consta que ho hagi fet. És complicat ser objectiu
Pablo Machín
entrenador del girona

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Escriu aqui