dimarts, 29 de desembre del 2015

"La il·lusió de tornar a jugar". Article de @lesportiucat

La il·lusió de tornar a jugar

Llagostera. El conjunt llagosterenc presenta l'exjugador del Girona Marcos Tébar. Disposat a oferir un rendiment bo i immediat, el mig vol oblidar la pèssima etapa que ha viscut a Anglaterra

Isabel Tarragó amb Marcos Tébar al centre i Javi Salamero a Palamós Foto: QUIM PUIG.
1
El Llagostera va presentar davant dels mitjans de comunicació la seva darrera incorporació, el migcampista madrileny Marcos Tébar. L'exjugador del Girona arriba de nou a la demarcació amb l'objectiu d'oferir un rendiment immediat i bo al conjunt gironí per així tornar-se a sentir jugador de futbol i oblidar l'etapa d'un any i mig a Anglaterra, en la qual la poca participació li ha impedit brillar: “Estic molt agraït al Llagostera per haver confiat en mi i permetre'm iniciar la meva segona etapa a la demarcació de Girona. En els tres anys que vaig estar aquí vaig ser molt feliç, i ara espero donar el rendiment òptim que tothom desitja de mi”, va comentar Tébar en la reflexió inicial.
L'exjugador del Girona, l'Almeria i el Brentford va ser clar a l'hora d'explicar els motius que l'havien fet decantar per la proposta del Llagostera: “L'interès mostrat per Javi Salamero i Oriol Alsina ha estat molt gran. Em van trucar de seguida i em van dir que seria important i feliç. Necessito confiança i tornar a sentir-me jugador de futbol, ja que a Anglaterra no he tingut oportunitats per jugar. Per això estic aquí i, a més, algun excompany i amic com ara Benja i Chus m'han parlat de club. Em van dir que m'hi sentiria a gust, que s'hi treballa bé i que entre el vestidor i el cos tècnic hi ha una bona sintonia”, va analitzar el migcampista format en el Real Madrid.
Marcos Tébar firma fins al 30 de juny del 2016 pel Llagostera i, tot i estar en bones condicions físiques, no podrà debutar contra el seu exequip, l'Almeria, en l'enfrontament de diumenge que ve, ja que oficialment el mercat d'hivern s'obre el dilluns 4 de gener: “Estic en forma perquè tot just fa dues setmanes encara m'estava entrenant a Londres amb el meu
anterior club. Sí que em falta ritme de partits i
de competició, aquell punt físic que et dóna acumular minuts, però estic a punt”, va sentenciar Tébar.

EL PROTAGONISTA

Agraeixo al club la confiança en mi i el fet de permetre'm iniciar la segona etapa a la demarcació, on ja vaig ser molt feliç durant tres anys
Necessito confiança i tornar a sentir-me jugador de futbol, ja que a Anglaterra no he tingut l'oportunitat
Marcos Tébar
Migcampista del llagostera
Darrera actualització ( Dimarts, 29 de desembre del 2015 02:00 )

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Escriu aqui