dissabte, 10 d’octubre del 2015

Quesada, de baix a dalt

Article de l'Esportiu

Treball. El nou fitxatge del Llagostera explica que arriba al club amb moltes ganes de treballar, i afronta l'etapa fins al gener en el filial com un repte per demostrar la seva qualitat

Quesada acompanyat de Salamero i Tarragó Foto: G.F.

La sala de premsa del municipal Josep Pla i Arbonès va ser escenari ahir de la presentació del nou jugador del Llagostera, Fernando Nando Quesada. El jove migcampista, de 21 anys, aterra a la Costa Brava després de rescindir amb l'Utrecht holandès i firma un contracte per una temporada i mitja: “És una satisfacció presentar un jugador jove, amb molta il·lusió i projecció i que ens aportarà un perfil de joc que no tenim ni a la primera plantilla ni al filial. Tenim clar que pot ser un jugador important a mitjà termini”, va destacar el secretari tècnic, Javi Salamero, que també va comentar la peculiaritat que afectarà Quesada fins al gener: “No el podem inscriure en el primer equip fins que es torni a obrir el mercat però s'ha mostrat predisposat a anar a ajudar el filial.”
Començar de zero
Nando Quesada es va mostrar d'entrada agraït al Llagostera per l'oportunitat que li estan oferint: “Estava sense equip, el Llagostera em va deixar entrenar-me amb ells i al final em puc quedar. Estic molt content”, va remarcar el futbolista de Sabadell, que també va comentar que, després de sortir del Barça, potser va voler córrer massa per fer el salt al futbol professional: “Crec que em vaig saltar un pas després de deixar el futbol formatiu i això m'ha passat factura”, va lamentar Quesada, que en les últimes temporades a Holanda, entre lesions i poca confiança, ha tingut poques oportunitats per jugar: “En l'aspecte esportiu potser no he tingut gaire sort, però en el personal l'experiència a l'estranger m'ha fet créixer molt com a persona.”
Quesada actua de migcampista creador, una peça molt buscada en el mercat: “M'agrada llegir els partits i veure què cal a cada moment. Una passada llarga, curta...”.
Compromís
Quesada ha firmat conscient que fins al gener només podrà jugar a 2a catalana: “No em fa res, ho he demanat jo. Si un mateix té voluntat per créixer i fer-ho bé, la categoria és igual. A més, he vist el ritme que hi posa el filial i és superior a 2a catalana”, va explicar el sabadellenc, que en la seva etapa al Barça va compartir vestidor amb Munir o Deulofeu entre d'altres.

ELS PROTAGONISTES

Sóc un mig a qui li agrada llegir els partits i veure què cal: una passada llarga, curta...
Nando Quesada
migcampista del llagostera
És una satisfacció presentar un jugador amb projecció i que ens aportarà un perfil que no tenim
Javi Salamero
sec. tècnic del llagostera
Darrera actualització ( Dissabte, 10 d'octubre del 2015 02:00 )
Publicat a

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Escriu aqui